- Cod: joy
- Autor(i): Elena Apopei, Florentina Hahaianu, Valentina Stefan Caradeanu
- Apariție: 2014
- ISBN 978-606-8593-11-1
- Nr. pagini / Copertă / Format: 40 pag. (coperta plastefiata lucios | format 21x30)
Elena Apopei, Florentina Hahaianu, Valentina Stefan Caradeanu
- Modalitati concrete si utile de prezentare a informatiilor noi;
- Sarcini diferentiate ca grad de dificultate, adaptate nivelului de intelegere si asimilare ale copiilor;
- Exercitiile propuse pot fi folosite in momente diferite ale lectiei, permitand aplicarea unor strategii didactice accesibile, antrenante;
- Trecerea graduala a sarcinilor de lucru de la usor la greu si de la simplu la complex;
- Ilustratii atractive, stimulante;
- Repere hazlii pentru identificarea sarcinilor de lucru si orientarea in pagina;
- Posibilitatea de a nota direct pe caiet lecturile citite, autorul si data citirii, existand astfel o evidenta, utila atat cadrului didactic cat si elevului sau parintelui.
- Abordare integrata ce inglobeaza procesele de receptare a mesajului oral, precum si pe cele de exprimare orala;
- Unitatile de invatare gandite din perspectiva invatarii prin joc;
-Tematica unitara ce tine cont de cunostintele scolarului mic, de experienta sa in dezvoltarea limbajului;
- Diversitate a tipurilor de exercitii si jocuri realizate intr-o grafica foarte atractiva;
- Ilustratii ce sugereaza continuturile;
- Tipuri de exercitii cu caracter integrat, alternand sarcinile practice cu cele recreative;
- Texte suport pentru insusirea cunostintelor care se gasesc in Ghidul cadrului didactic special conceput pentru a oferi o imagine asupra abordarii interdisciplinare;
- Lecturi suplimentareatent selectate, in functie de particularitatile de varsta ale copiilor, de nivelul de intelegere si de dorinta lor fireasca de cunoastere;
- Activitati ce stimuleaza imaginatia si creativitatea;
- Exercitii de imbogatire si activizare a vocabularului;
- Accesibil elevilor, indeplinirea sarcinilor de lucru dintr-o ora de curs incadrandu-se pe o singura pagina - aceasta caracteristica este sustinuta de testarea la clasa;
- Concordanta cu unitatile de invatare ale celorlalte discipline.