- Editură: Curtea Veche
- Cod: lib
- Autor(i): Sean Ellis, Morgan Brown
- Apariție: 2021
- ISBN 978-606-44-0895-2
- Nr. pagini / Copertă / Format: 496 pag. (coperta normala | format 15x21)
Hackingul cresterii economice - Sean Ellis, Morgan Brown
Hackingul cresterii economice. Cum isi ating rapid companiile obiectivele de dezvoltare
Metoda propusa de cei doi experti, hackingul cresterii, e deopotriva rezultatul a zeci de ani de practica in domeniul afacerilor si expresia unei gandiri ce trece dincolo de granitele marketingului traditional, venind cu solutii accesibile si inovatoare.
Intr-o lume a businessului dominata de competitia acerba pentru atragerea unui numar cat mai mare de clienti, sunt esentiale cresterea rapida a cotei de piata si dezvoltarea unor strategii de marketing imbatabile. Sean Ellis si Morgan Brown propun solutii pentru a transforma orice companie, indiferent de marimea sau de specificul ei, intr-una de succes, cu o pozitie competitiva pe piata.
Nicio companie, indiferent de marimea sau de specificul ei, nu se poate dezvolta rapid in lipsa unei echipe responsabile cu cresterea. Insa pentru ca aceasta echipa sa dea rezultatele asteptate, ea trebuie sa fie construita potrivit unui principiu fundamental, strain modului traditional de organizare a companiilor: acela al colaborarii interdepartamentale.
Lectia fundamentala a lui Ellis si Brown este aceea ca, pentru a ohtine o crestere rapida si ireversibila, trebuie sa cream echipe specifice, cu specialiati din toate domeniile, capabili sa lucreze impreuna pentru acelasi scop, cu deplina libertate de a testa si experimenta idei.
Nimic nu e mai important pentru o afacere decat sa atragem utilizatori si clienti noi. Modul in care facem asta azi, cand totul se desfasoara online, e total diferit de cum se proceda in trecut. Aceasta carte va invata cum sa ganditi ca niste vanzatori ai viitorului. - Josh Elman
O lectura obligatorie pentru toti cei din lumea afacerilor. - James Currier
O carte extraordinara, care merita sa stea printre cele mai importante lucrari despre dezvoltarea start-up-urilor. - Jeff Bussgan, Harvard Business School
In peisajul tot mai haotic al businessului, in care poti pierde clienti cat ai clipi, iar pietele sunt perturbate in mod constant, identificarea solutiilor de crestere este cruciala pentru supravietuire. Cartea de fata le ofera companiilor o metodologie pentru dezvoltarea si optimizarea unor noi strategii, cu scopul de a-si creste cota de piata. - Eric Ries