- Cod: joy
- Autor(i): Florentina Duta, Florentina Hahaianu, Valentina Stefan Caradeanu
- Apariție: 2015
- ISBN: 9786068593166
- Nr. pagini / Copertă / Format: 152 pag. (coperta plastefiata lucios | format 21x30)
Florentina Duta, Florentina Hahaianu, Valentina Stefan Caradeanu
152 pagini * format A4 * interior full color * hartie lucioasa * coperta plastifiata
Contine cartonul si hartia glasata necesare
In concordanta cu programa in vigoare si cu manualele scolare.
Claritate si calitate grafica excelente!
Caietul abordeaza integrat artele vizuale si abilitatile practice, conform programei scolare, in cadrul unei singure discipline. Acesta este structurat pe aceleasi teme cu cele prevazute in cadrul caietelor din set. Organizarea caietului este una simpla, oferind elevului informatii privind tehnicile de lucru, pasii pentru realizarea temei, dar si materiale de lucru (carton alb sau cu diverse imagini, sabloane si hartie glasata).
Asigura formarea competentelor de explorare a mesajelor artistice exprimate in limbaj vizual, intr-o diversitate de contexte familiare, precum si realizarea de creatii functionale si estetice folosind materiale si tehnici diverse. Lucrarile propuse spre realizare incurajeaza initiativa si libertatea de exprimare si ajuta la intelegerea a doua realitati esentiale pentru dezvoltarea la elevi a spiritului estetic si practic.
Lectii bine organizate, structurare clara a fiecarei teme:
lista si imaginile materialelor si instrumentelor necesare;
descriere detaliata si ilustrare a fiecarui pas de urmat pentru realizarea lucrarii;
lista tehnicilor folosite;
imaginea lucrarii finale;
recomandari si idei pentru utilizarea lucrarii.
- Abordare integrată, situată la intersecţia ariilor curricular Arte şi Tehnologii;
- Accesibil elevilor, temele fiind proiectate pentru întregul an şcolar;
- Structură simplă, cu informaţii privind tehnicile de lucru, paşii pentru realizarea temei, dar şi materialele de lucru (carton alb sau cu diverse imagini, şabloane şi hârtie glasată);
- Recomandări şi idei pentru utilizarea lucării/produsului realizat;
- Îmbinarea unor tehnici din cele două arii curriculare cu experienţa concretă pentru realizarea unor produse;
- Formarea competenţelor de explorare a mesajelor artistice exprimate în limbaj vizual, într-o diversitate de contexte familiare, precum şi realizarea creaţiilor funcţionale şi estetice folosind materiale şi tehnici diverse.
- Activităţi de învăţare propuse care ajută la creşterea sensibilităţii pentru frumos şi sporirea îndemânării, la înţelegerea concomitentă a două realităţi esenţiale pentru dezvoltarea la şcolarul mic a spiritului estetic şi practic;
- Dezvoltarea progresivă a competenţelor specifice;
- Teme propuse spre realizare care încurajează iniţiativa şi libertatea de exprimare;
Concordanţă cu unităţile de învăţare ale celorlalte discipline.